Subscribe:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

dimecres, 7 de març del 2012

Podcast!


Hola, bones a tots, bé, ja se que ara és bastant tard i la majoria estareu dormint. Jo ara mateix he acabat el podcast i estic esperant que es carregui al YouTube. Aquest podcast que he fet està relacionat amb el meu hobby, la gralla, i l’he fet amb l’ajuda dels meus companys, els Grallers de Tarrés, que m’han ajudat amb el vídeo i amb algunes idees que m’han anat força bé. Hi ha un seguit d’imatges, algunes meves, i d’altres extretes del Frickr amb llicencia vàlida per agafar-les.
 Alguns dels inconvenients que he tingut alhora de fer aquest vídeo ha estat passar el vídeo a format compatible per a que amb el Movie Maker, el programa amb que he fet tot el muntatge, el pogués llegir. Vaig haver de descarregar-me molts programes i la majoria no anaven bé. Jo recomanaria que si algú de vosaltres vol passar vídeos al format que ell vulgui, ho faci amb el Free Video Converter ja que és molt útil i pots passar molts formats.
Per acabar, espero que us hagi agradat el vídeo, ja que he estat bastant temps millorant-lo, però crec que ha quedat força bé. Fins un altra!


1 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada