Subscribe:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

dissabte, 28 de gener del 2012

Enquesta sobre la gralla

Molt bones a tots, avui us porto una enquesta relacionada amb aquest bloc, la gralla. Espero que molts de vosaltres respongueu aquesta enquesta, perquè hem serà de gran ajuda. MOLTES GRÀCIES!

Imatge d'una Gralla
______________________________________________________________________

Bé, un cop recopilada la informació que molts de vosaltres m’heu aportat, faré un petit resum de les preguntes mitjançant gràfiques que demostren els resultats obtinguts de les enquestes.
Una de les preguntes que la majoria dels enquestat estan d’acord és que creuen que la gralla sí que és un instrument que identifica a Catalunya. M’ha agradat aquesta resposta per part de tots perquè a Catalunya hi ha molta tradició grallera i està bé que la gralla la identifiqui.

 

Una altra de les preguntes que he fet ha segut si en algun moment us heu plantejat de tocar aquest instrument. Intuïa la resposta però he quedat parada ja que quasi la meitat de la gent ha dit que sí o que ja el sap tocar. Creia que a la majoria no s’ho havien plantejat, però he quedat meravellada.

 

També he fet una altra pregunta en el que la gent hem tenia que dir que quines obligacions creu que ha d’assumir un cap de colla. La veritat, hi ha respostes que no crec que siguin les més adequades, però és el que pensa la gent.




Relacionada amb la tradició grallera, he preguntat si creuen que canviarà en els pròxims 50 anys. Els resultats no estan molt clars ja que cap de les 5 respostes que vaig donar no supera la meitat sobre el tant per cent de tota la pregunta. Així doncs, crec que la gent no sabia molt bé que respondre, però valoro molt aquestes respostes. Suposo que no se sap si canviarà o no.



També m’agradaria informar-vos d’altres gràfiques com la que ve a continuació, sobre si alguna vegada la gent ha anat a veure una sortida grallera. Estic descontenta amb les persones que diuen que no hi tenen interès en anar a veure una sortida grallera, però suposo que no a tothom li ha d’agradar aquest hobby.

 

Sí, formo part d'una colla grallera 20%
Sí, en varies ocasions 55%
No, però m'agradaria anar-hi alguna vegada  9%
No, i no tinc intenció en anar-hi. 16%

I per acabar, he preguntat quina valoració tenen les persones enquestades sobre el meu bloc. Tot i que una persona m’ha posat una nota inferior a un 5, les altres totes són aprovades.


  

Tot i això, espero que les valoracions del meu bloc siguin millors en els pròxims articles.







  

Aquí us adjunto el nombre de respostes obtingudes i els dies en que es van fer.

1 comentaris:

fsolans ha dit...

Et falta la gràfica amb l'evolució de les respostes i també l'enllaç a l'enquesta de forma visible

Publica un comentari a l'entrada