Subscribe:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

dimarts, 10 de gener del 2012

Una petita introducció sobre el meu bloc

Benvinguts a tots i a totes al nou bloc que tractarà sobre un instrument molt tradicional aquí a Catalunya. És l’anomenada Gralla i és un instrument de vent fusta que s’utilitza normalment en les festes per animar a la gent i passar-s’ho d’allò més bé.
En aquest espai hi trobareu molta informació variada sobre la gralla, ja siguin noticies d’actualitat, cançons tradicionals i no tan tradicionals, trobades, anècdotes personals, etc. A part, també elaboraré vídeos i buscaré informació per la xarxa perquè pugueu estar tots al dia. Hi hauran alguns articles que no seran sobre la gralla ja que aquest bloc està relacionat amb l’optativa d’Informàtica que estic cursant en aquest moment, però us explicaré programes que estan molt bé per a treballar en grup, penjar arxius o consultar qualsevol dubte.
Aquest bloc l'he creat perquè m’agrada molt tocar la gralla i des de fa uns anys és un hobby que m’apassiona molt. Sempre tocava el piano i la veritat, no es un instrument que es pugui lluir molt la gent, així que quan toco la gralla tots ens podem lluir i quedar molt bé. També he creat aquest bloc perquè m’agradaria conèixer gent que, com jo, també li agrada aquest hobby i poder saber quines coses fan per a que el grup aprengui cançons, quantes hores queden per assajar, quantes sortides fan, etc.
Espero que us agradi aquest bloc i intentaré que sigui el més agradable possible.


3 comentaris:

Quim Guasch ha dit...

Crec que aquest bloc pot ser força interessant, ja que la gralla és un instrument no massa conegut!
Ànims i quan puguis passa't tu pel meu bloc!

Aina Camí Bellmunt ha dit...

Marta, personalment crec que aquest blog pot ser molt bo, ja que la gralla és un un intrument molt català tot i que poc conegut i està bé que la gent conegui més aquest món. A més a més, la música m'agrada molt i aquest blog penso que m'agradarà molt...M'agrada el teu blog Marta :)

Míriam ha dit...

Marta crec que aquest tema t'escau molt, i com en saps moltes coses, el blog et pot sortir molt complet. Crec que serà interessant per a tots conèixer la teva experència dins d'aquest món. A, el títol és molt divertit i enginiós.

Publica un comentari a l'entrada