Subscribe:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

dimecres, 7 de març del 2012

Els M'agrada del Facebook!

Hola, bones a tots i a totes. Bé, avui, per acabar el bloc, penjaré tots els meus m’agrada que molts de vosaltres m’heu ficat al Facebook. Sé que he segut molt pesada amb aquest tema, però molts de vosaltres ja sabeu que tot això anava relacionat amb el treball d’informàtica. A continuació us deixaré tots els enllaços dels articles i el número de m’agrades que he obtingut.

La Gralla: Un instrument amb molta canya  ( 61 )

I aquest bloc... per què? ( 27 )

Que hi ha d’interessant a Internetsobre el món de la gralla? ( 15 )

Logo ( 72 )

I que us penseu, que amb la gralla no es poden fer cançons actuals?  ( 12 )

I que us penseu, que amb la gralla no es poden fer cançons actuals?1  ( 12 )

Enquesta ( 6 )

Resultats ( 17 )

Resultats1 ( 11 ) 

TOTAL: 233

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada